Power Rangers, Thor i babcia w całkowicie popieprzonej reklamie Coca-Coli

Już wcześniej miałem opisać tą reklamę, ale jakoś nie mogłem znaleźć jej na YouTube. Wreszcie ją dopadłem. Na wstępie muszę przyznać, że ktoś, kto wymyślił oprawę wizualną kampanii reklamowej w Polsce znanej pod hasłem „Piłkoszał” musiał być długo siedzieć w oparach całkiem bogatej mieszanki narkotyków.
Czytaj dalej Power Rangers, Thor i babcia w całkowicie popieprzonej reklamie Coca-Coli

Nowa ramówka TVN, tradycyjnie nowy spot reklamowy… – a ja powrócę do poprzednich

… ale jest jedno „ale”. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że dział promocji TVN stracił jakąś dobrą duszę, która podpowiadała jak zrobić ekscytujące, zwracające uwagę na siebie spoty, udekorowane którymś z łatwo wpadających w ucho utworów muzycznych. Jestem nieco rozczarowany, również poprzednim spotem. Kampania  „i tu, i tu” wypada na tle starszych braci i sióstr słabo. Zobacz nowy spot autopromocyjny TVN.

Czytaj dalej Nowa ramówka TVN, tradycyjnie nowy spot reklamowy… – a ja powrócę do poprzednich

Wyznanie człowieka, który blokuje reklamy

Reklama jest podstawą jakiegokolwiek większego życia w internecie – to jest fakt bezsporny. Nie ma niczego charytatywnego w działaniu Internetu i wszystko generalnie kosztuje: od łącz i transferu po dyski i koszty kolokacji serwerów. Koszty te zostały przerzucone na użytkowników, którzy korzystają z danej usługi. W pewnym momencie taki ekosystem został nieco zachwiany, gdy postanowiono ładować reklamy użytkownikowi na ślepo. Nie prowadzę firmy, dlaczego więc dostaję reklamę CRMu? Czym sobie zasłużyłem na ten los? Dodatkowo dany wydawca stwierdził (albo ma po prostu to gdzieś), że spędzę dodatkowo kilka irytujących sekund, gdy skrypty statystyk będą się przeliczać w mojej kochanej, mobilnej przeglądarce.

Czytaj dalej Wyznanie człowieka, który blokuje reklamy

T-Porażka, czyli jak wejść na polski rynek z nową marką

Czerwiec miał upłynąć pod znakiem wielkiej zmiany na rynku operatorów telefonów komórkowych. T-Mobile zastąpił Erę, błękit zastąpiła magneta i niby wszystko w porządku. Ale czy aby na pewno? Moim zdaniem to kompromitacja speców od marketingu i najgorzej przeprowadzona tego typu akcja w Polsce.

Czytaj dalej T-Porażka, czyli jak wejść na polski rynek z nową marką